الرئيسية / أخبار مصر / وزير البترول: “انا اللي بختار التيم اللي معايا “
وزير البترول
وزير البترول

وزير البترول: “انا اللي بختار التيم اللي معايا “

أكد المهندس كريم ابراهيم  وزير البترول والثروة المعدنية في أحد الاجتماعات الأخيرة التي حضرها قيادات الصف الاول بقطاع البترول أنه هو المسئول عن اختيارات القيادات الذين يعملون معه .

وقال الوزير نصا ” انا اللي بختار التيم اللي بيشتغل معايا ” .

ووجه الوزير حديثه لأحد القيادات المنضمين جديدا للوزارة قائلا اوعي تصدق أنه فلان أو فلان رشحك للمنصب .. انا اللي بختار .

 

شاهد أيضاً

النيل للبترول تنظم معرض زيوت ومنظفات في مقر إيجاس

تحت رعاية العضو المنتدى بالتنفيذي المهندس سيد سليم نظمت الشركه المصريه القابضة للغازات الطبيعيه ايجاس  …